sobota, 30 czerwca 2012

Jaki film ?

Cześć! Jak tam pierwszy dzień wakacji? U mnie super! Właśnie wróciłam z basenu i postanowiłam, że coś napiszę. A tak przy okazji pragnę poinformować, że od poniedziałku do soboty mogę nic nie dodać, gdyż wyjeżdżam. Przykro mi, ale obiecuję, że później wszystko nadrobię! ;)

Dzisiaj wieczorem postanowiłam urządzić sobie taki wieczorek z filmami. Chciałabym obejrzeć co najmniej 3 filmy, a na razie wymyśliłam tylko jeden. Jaki? Duch i Mrok. To o takich dwóch lwach-zabójcach, którzy mordują ludzi ot, tak. Dla zabawy. Film ponoć super, ale to się okaże dziś wieczorem. A tym czasem...co jeszcze polecacie? Mogą być komedie romantyczne, thrillery, dramaty. Zdaję się na Was. :)
Może wybrać coś z tego? :


Dodam, że do mojej kolekcji dołączyło jeszcze Zmierzch : Przed Świtem, Ostatnia Piosenka, Nostalgia Anioła i wszystkie części Shreka. Więc co byście mi proponowali?
Czekam na odpowiedzi w komentarzach!
PS. Może być każdy film! :) Mam konta na różnych stronach filmowych. 

Pa, pa ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz