piątek, 29 czerwca 2012

Koniec roku!

Tak, tak! Wiem, że widzieliście dzisiaj takich postów z 50, ale cóż...wszyscy są podekscytowani! Nareszcie będziemy mogli odetchnąć z ulgą, wstając rano. Przez dwa miesiące nie będziemy musieli martwić się kartkówkami, sprawdzianami i zaliczeniami. Relaks i luz zastąpią stres. ;) Nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo zadowolona i liczę, że te wakacje będą udane, czyli będzie ładna pogoda, w moim życiu nie zagości nuda i będą spotykać mnie same przyjemne niespodzianki. ;) Ano i że zrealizuję swoje postanowienia, które wymyśliłam jeszcze w roku szkolnym. :) Jak brzmią?

1. Opalę się na murzyna.
2. Schudnę ok.7 kilogramów i zmieszczę się w zeszłoroczne spodenki.
3. Poprawię swoją kondycję pływając, biegając i spacerując.
4. Zapoznam nowych ludzi i spróbuję się z nimi zaprzyjaźnić.
5. Będę się często spotykać z moją przyjaciółką, która [niestety] mieszka 1,5 godziny drogi ode mnie.

A Wy macie jakieś wakacyjne postanowienia? Jeśli tak to jakie? :)
Kilka wakacyjnych inspiracji :







Normalnie nie mogę uwierzyć w to, że już wakacje! Przecież niedawno rozpoczynał się rok szkolny. Pamiętam jak użalałam się nad sobą i obiecywałam sobie niestworzone rzeczy, np. że będę miała średnią powyżej 5.0. Haha, śmieszna byłam! :D Oczywiście nie narzekam na swoją średnią, bo wynosi 4.83, ale zawsze mogło być lepiej.
A Wy cieszycie się, że już są wakacje?

Pa, pa ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz