środa, 27 czerwca 2012

Torba, czy plecak ?

Cześć! Jak tam przed końcem roku? Podekscytowani? Ja bardzo! Dzisiaj miałam już apel, który miał na celu pożegnanie szóstej klasy i trzeciej gimnazjum. Dostałam czekoladę [haha]. I znowu waga skoczy w górę...Ale się za bardzo nie przejmuję. Będę miała całe wakacje, aby zrzucić troszkę kilogramów. ;) Czy mi się uda? Wątpliwe...Zwłaszcza, że uzależniłam się od Big Milków i żelków truskawkowych. Jaki efekt? Jojo!
Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić pytaniu...Otóż jutro mam ognisko pożegnalne i muszę spakować kilka niezbędnych rzeczy. Wszystko OK, oprócz jednego szczegółu - spakować się w torbę, czy plecak? Moje kumpele zapewne spakują się w torby, a ja nie jestem co do tego w pełni przekonana. Myślę, że z plecakiem będzie mi wygodniej i zmieści się więcej przedmiotów...Dlatego właśnie postanowiłam, że zapytam Was! Co byście wzięli na moim miejscu? Może, aby było Wam łatwiej dokonać wyboru, dodam zdjęcia [z internetu, ale niczym się nie różnią od mojej torby i plecaka] :








I co? W co byście się spakowali? Dodam, że przedmioty, które planuję zabrać to jakaś bluza/kurtka, zapasowe buty, czapka, sprej na owady, komórka i coś do picia. ;) Więc jak..?
Na odpowiedzi czekam w komentarzach!
Może jeszcze dzisiaj coś napiszę. ;) 

Pa, pa ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz