niedziela, 8 lipca 2012

Wróciłam + ombre

Cześć! Już wróciłam. To znaczy, wróciłam w piątek, a czemu wczoraj nic nie napisałam to nie wiem...Dlatego piszę dzisiaj. :) I od razu informuję, że jutro znowu nie mnie nie będzie, bo jadę na cały dzień do innego miasta.

A więc teraz napiszę Wam o paznokciach i włosach ombre. Stojąc dzisiaj w kościele, zauważyłam jak jakaś dziewczyna miała włosy ombre. Strasznie mi się to spodobało i postanowiłam nieco poszperać w internecie na ten temat. I co znalazłam? Masę zdjęć i fajną instrukcję jak zrobić paznokcie w takim stylu. Muszę tego spróbować, ale znając moje umiejętności malowania paznokci to mi nie wyjdzie...A poza tym lenistwo zrobi swoje - jak pomyślę, że muszę tak wykonać dziesięć palców to chyba umrę. Wiem, mogę pójść do kosmetyczki czy coś, ale ja wprost nie znoszę jak ktoś inny dotyka się do moich włosów bądź paznokci! Mam wtedy wstrętną gorączkę! :-/

A oto kilka zdjęć + obrazkowa instrukcja wykonania paznokci ombre !





A teraz paznokcie :




I jak? Podoba Wam się styl ombre?
Przy okazji, dziękuję wszystkim, którzy dają mi linki do swoich blogów. Wchodzę na wszystkie i są naprawdę świetne! :) Zachęcam również innych blogerów, aby podzielili się swoimi dziełami. ;)

Pa, pa ! ;*

2 komentarze:

  1. Tak, mi też się podoba. A czy Frankenka też nie wspominała o ombre? ,,Podoba wam się ombre? Lubice ombre? Macie coś z ombre? Co macie z ombre? Co chcielibyście mieć z ombre? Pięćdziesiąt zdjęć jajecznicy z ombre!!!"

    OdpowiedzUsuń