poniedziałek, 25 czerwca 2012

Podziwiam...

Na dobry początek, postanowiłam napisać o stylu pewnej piosenkarki...Od dłuższego czasu czytam różne magazyny i zaczęłam się jej przyglądać. Co zaobserwowałam? Że ma ona wspaniały styl! Mianowicie chodzi mi o gust Taylor Swift. ;) Wiem, wiem. Według niektórych ubiera się ona nudno, beznadziejnie, itp. Ja jednak mam całkiem inne zdanie i kocham jej kreacje! Uważam, że są zarówno wygodne, jak i modne. ;)
Oto kilka zdjęć, które [mam nadzieję!] przekonają Was do stylu tej wokalistki :




 

 

I jak tam wrażenia? :) Według mnie super! Jedyne co bym ''odrzuciła'' to te żółto-brązowe okulary, bo nie są raczej w moim stylu. Poza tym, jest OK! Szczególnie urzekła mnie biała bluzka z pierwszego zdjęcia. Jest po prostu świetna! Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to zwykła, biała koszula, którą mogę kupić w każdym odzieżowym sklepie, ale w wydaniu Taylor wygląda olśniewająco!

PS. Zachęcam również do słuchania piosenek tej wokalistki. :) Zapewniam, że jej utwory ujmą każde serce! Nawet te najtwardsze. <3

Pa, pa ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz