czwartek, 28 czerwca 2012

Wrażenia z ogniska

Witam! Jestem mile zaskoczona co do komentarzy pod postem ''French manicure''. Nie sądziłam, że ta notka tak bardzo się spodoba. :) Dziękuję wszystkim komentującym! Wasze blogi też są super [wchodziłam i każdy obserwuję. ;)].

Jak wspominałam wczoraj - dzisiaj o godzinie dwunastej, pojechałam wraz z klasą na ognisko mające na celu pożegnanie się z naszą wychowawczynią i między sobą. A więc może trochę opiszę co robiliśmy : oczywiście na samym początku rozstawialiśmy sprzęt i ja z taką moją kumpelą zaczęłyśmy opalać nogi [nie udało się]. Kiedy wszystko się już paliło, zjadłam lekko upieczoną kiełbaskę i zaczęła się zabawa! Obok miejsca ogniska, był ogromny las i cały czas tam chodziłam. Kilka razy się nawet zgubiłam i gdyby nie dym, który unosił się ponad drzewa to bym nie znalazła drogi, bo chciałam iść w zupełnie inną stronę. ;) Na szczęście szybko zapoznałam się z terenem, bo cały czas łazikowałam i kiedy graliśmy w podchody to bez problemu odnajdowałam drogę powrotną. Niestety, kiedy moja drużyna złapała przeciwników, okazało się, że niektóre osoby chcą wracać do domu i inni też musieli. Byłam bardzo zła i jestem dalej! Tak bardzo mi się tam podobało...Ale cóż... Teraz jestem już w domu i masuję sobie nogi, bo potwornie mnie bolą! Są całe podrapane i poobijane. W końcu co chwilę się kładłam na ziemię i coś mnie gryzło. Ale było warto. ;)

A teraz dodam kilka zestawów, które można założyć na ognisko :






 

A teraz coś dla chłopaków :



I jak? Który zestaw najbardziej się Wam podoba? Mi zestaw numer trzy. Dzisiaj bardzo podobnie wyglądałam, ale miałam żółtą bluzkę bez kaptura, brak biżuterii, inne trampki i czarną torbę. No i nie wzięłam żadnej czapki. :)

Pa, pa ! ;*

2 komentarze:

  1. Najlepszy jest ten pierwszy. Lubię SpongeBoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. SpongeBob ! <33
    Taak. pierwszy zestaw najlepszy ;D

    OdpowiedzUsuń